Sunday, December 27, 2009

Soundtrack 2009

Kontynuując tradycję zaczętą rok wcześniej wrzucam dwupłytowy składak, który śmiało można nazwać "Sieka's life 2009". Rzucę jeszcze garścią statystyk z Lasta. W ciągu ostatnich 12 miesięcy słuchałem średnio 2 i trochę piosenki Joy Division dziennie. Zacząłem zupełnie od zera katować the Smiths, Clash, New Order czy Franz Ferdinand. 2009 był trochę za długi w środku, za krótki na końcu i trochę bez jaj (w sensie takich męskich, bo śmiać się uśmiałem). Kończy się umiarkowanym hepiendem (remis 2-2 z lekkim wskazaniem na mnie). Mam standardową nadzieję, że następny będzie lepszy.

Okładka



CD1
1. The Killers - Losing Touch
2. Madness - On the Beat Pete
3. Klaxons - Magick
4. Interpol - Mommoth
5. Joy Division - Dead Souls
6. Franz Ferdinand - Ulysses
7. Bloc Party - One More Chance
8. Kraftwerk - Taschenrechner
9. Editors - Munich
10. Keane - Everybodys Changing
11. LCD Soundsystem - North Amercia Scum
12. The Killers - When You Were Young
13. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
14. Crystal Castles - Black Panther
15. La Roux - Bulletproof
16. Monty Python - Galaxy Song

CD2
1. New Order - Age of Consent
2. The Pains Of Being Pure At Heart - Come Saturday
3. Editors - Papillon
4. Calvin Harris - I'm Not Alone
5. The Killers - Somebody Told Me
6. Hatifinats - Waking In the Dark
7. Franz Ferdinand - Take Me Out
8. Max Tundra - Which Song
9. Cool Kids Of Death - Specjalnie Dla TV
10. New Order - Blue Monday
11. Joy Division - Atmosphere
12. Interpol - the New
13. Peja - Wszystko Na Mój Koszt
14. Cool Kids Of Death - Hardkor
15. The Cure - Faith
16. Franz Ferdinand - Do You Want To

5 comments:

Unknown said...

chuja do doopy - wszystko na moj koszt mistrz. jeszcze dosko i 444!

Anonymous said...

http://sieka.blog.pl/komentarze/index.php?nid=11450495 -> btw. jesteś zjebany

sieka90 said...

Pośmiałem się! No ale, przerzucamy się starymi rzeczami Adam? Poszukać bloga ze snami? No więc właśnie,

roman said...

zapamietaj sobie, ty kurwo, ze jesli sie nie podpisuje ROMAN to znaczy ze to nie ja. jak wrocisz to ci oklepie leb kutasem

Anonymous said...

Dlaczego opierdalacie się jak rasowe szmaty ? nie róbcie tego więcej ! :)